Previous Page  20 / 21 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 20 / 21 Next Page
Page Background

254

10 kwietnia do 23 maja 2010 –

Passio Christi

. . . . . . . 154

Młodzież, która nosiła w sobie śmierć

. . . . . . . . . 157

Islandzki wulkan paraliżuje komunikację powietrzną

. . . 159

Joseph Ratzinger – po dwunastu latach

. . . . . . . . . 161

Całun jako „ikona pisana krwią”

. . . . . . . . . . . . 162

Mediolan i Genua, Paryż i L’Aquila

. . . . . . . . . . . 166

Dwa miliony odwiedzających, a wśród telewizji

– ekipa TV Al Jazeera

. . . . . . . . . . . . . . . 167

VIII. KULT A DIALOG EKUMENICZNY

. . . . . . . . 171

Nie poszukuje się prawdy wiary

. . . . . . . . . . . . 171

Pięćset lat kultu liturgicznego

. . . . . . . . . . . . . 174

To już nie „relikwia”, lecz „ikona”?

. . . . . . . . . . . 177

Ghiberti interpretuje Ratzingera

. . . . . . . . . . . . 179

Z Moskwy do Turynu, od Nikodema po Cyryla

. . . . . 181

„Mamy jesień, ale wiosna nadejdzie”

. . . . . . . . . . 182

Od europejskiego Wschodu aż po Koreę Południową

. . . 184

U siebie w Albanii, Armenii i Jerozolimie

. . . . . . . . 188

„Mąż Boleści” w Kalkucie

. . . . . . . . . . . . . . . 191

IX. PANORAMA ŚWIĘTYCH

. . . . . . . . . . . . . . 193

Karol Boromeusz i Franciszek Salezy

. . . . . . . . . . 193

Sebastian Valfré, mniszki i księżniczki

. . . . . . . . . 196

Dzieci Cottolengo – Chrystus w cierpiących

. . . . . . . 200

Jan Bosko, chłopcy z Oratorium, salezjanie

. . . . . . . 202

Kapucyni, św. Murialdo i św. Orione

. . . . . . . . . . 204

„Coś z Jezusa Chrystusa, coś z zarządzających Fiatem”

. . 207

Pinardi i Barberis – w cieniu Całunu

. . . . . . . . . . 209

X. PAPIEŻE – OD OSTROŻNOŚCI PO ENTUZJAZM

. . 215

Jako pierwszy zajął się Całunem antypapież

. . . . . . . 215

Nawiedzenia Roncallego, zdumienie Montiniego

. . . . . 218