254
10 kwietnia do 23 maja 2010 –
Passio Christi
. . . . . . . 154
Młodzież, która nosiła w sobie śmierć
. . . . . . . . . 157
Islandzki wulkan paraliżuje komunikację powietrzną
. . . 159
Joseph Ratzinger – po dwunastu latach
. . . . . . . . . 161
Całun jako „ikona pisana krwią”
. . . . . . . . . . . . 162
Mediolan i Genua, Paryż i L’Aquila
. . . . . . . . . . . 166
Dwa miliony odwiedzających, a wśród telewizji
– ekipa TV Al Jazeera
. . . . . . . . . . . . . . . 167
VIII. KULT A DIALOG EKUMENICZNY
. . . . . . . . 171
Nie poszukuje się prawdy wiary
. . . . . . . . . . . . 171
Pięćset lat kultu liturgicznego
. . . . . . . . . . . . . 174
To już nie „relikwia”, lecz „ikona”?
. . . . . . . . . . . 177
Ghiberti interpretuje Ratzingera
. . . . . . . . . . . . 179
Z Moskwy do Turynu, od Nikodema po Cyryla
. . . . . 181
„Mamy jesień, ale wiosna nadejdzie”
. . . . . . . . . . 182
Od europejskiego Wschodu aż po Koreę Południową
. . . 184
U siebie w Albanii, Armenii i Jerozolimie
. . . . . . . . 188
„Mąż Boleści” w Kalkucie
. . . . . . . . . . . . . . . 191
IX. PANORAMA ŚWIĘTYCH
. . . . . . . . . . . . . . 193
Karol Boromeusz i Franciszek Salezy
. . . . . . . . . . 193
Sebastian Valfré, mniszki i księżniczki
. . . . . . . . . 196
Dzieci Cottolengo – Chrystus w cierpiących
. . . . . . . 200
Jan Bosko, chłopcy z Oratorium, salezjanie
. . . . . . . 202
Kapucyni, św. Murialdo i św. Orione
. . . . . . . . . . 204
„Coś z Jezusa Chrystusa, coś z zarządzających Fiatem”
. . 207
Pinardi i Barberis – w cieniu Całunu
. . . . . . . . . . 209
X. PAPIEŻE – OD OSTROŻNOŚCI PO ENTUZJAZM
. . 215
Jako pierwszy zajął się Całunem antypapież
. . . . . . . 215
Nawiedzenia Roncallego, zdumienie Montiniego
. . . . . 218