Gwarancja, rękojmia i zwrot towaru, odstąpienie od umowy oraz reklamacja

Wszystkie produkty oferowane w sklepie jednosc.com.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Produkty posiadają gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Polski.

 

W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Klient może skorzystać z formularza odstąpienia wysyłając wypełnione oświadczenie wraz ze zwracanymi produktami na adres: Wydawnictwo Jedność- Dział Sprzedaży, ul. Krakowska 62, 25-701 Kielce, nie później niż 30 dni od dnia odebrania przesyłki. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru, dlatego też nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.W przypadku uznania odstąpienia od umowy wysyłamy zwracane pieniądze w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.

 

W celu złożenia reklamacji Klient może pobrać i wypełnić załączony formularz reklamacji oraz przesłać na adres mailowy reklamacjeTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres Wydawnictwo Jedność - Dział Sprzedaży, ul. Jana Pawła II nr 4, 25-025 Kielce. W formularzu należy podać i określić: (1) dane kontaktowych składającego reklamację (2) nazwę reklamowanego towaru (3) dokładny opisu reklamacji (4) oczekiwania Klienta co do sposobu załatwienia rekalamacji tj. wymianę towaru, zwrot pieniędzy. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

 

Gwarancja, rękojmia, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia produktu z winy użytkownika, wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa klient.