W dniach od 23-12-2024 do 20-01-2025 przeprowadzamy inwentaryzację naszych książek. W tym okresie jest możliwość dokonywania zakupów w naszym sklepie ale tylko z formą płatności - za pobraniem. Towar wyślemy zaraz po zakończeniu inwentaryzacji. Przepraszamy za niedogodności.

Postanowienia ogólne

Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Przy wysyłce towarów na terenie Polski ceny nie są obciążane żadnymi dodatkowymi opłatami lub podatkami.

Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową (sklep internetowy), pocztą elektroniczną na: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., telefonicznie: 41 349-50-50 . Możliwe jest również pisemne złożenie zamówienia poprzez pocztę tradycyjną (listem poleconym) na adres Wydawnictwo Jedność, ul. Jana Pawła II 4, 25-025 Kielce.

Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

Zawartość witryny internetowej sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego (pełni jedynie rolę informacji handlowej), a zatem złożenie zamówienia przez Klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient, składając zamówienie, składa ofertę kupna zamawianych przedmiotów, zgodnie z informacją na ich temat znajdującą się w momencie zamówienia na witrynie sklepu.

W przypadku złożenia zamówienia przez Klienta drogą internetową (strona www, wiadomość e-mail) lub faxem, momentem zawarcia umowy kupna- sprzedaży jest moment osobistego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez obsługę sklepu (telefonicznie lub e-mailem).

W przypadku złożenia zamówienia przez Klienta telefonicznie, momentem zawarcia umowy kupna- sprzedaży jest moment przyjęcia zamówienia przez obsługę sklepu do realizacji. Domniemywa się, że sprzedawca przyjął zamówienie do realizacji bezpośrednio w momencie złożenia zamówienia telefonicznie, chyba że obsługa sklepu zastrzegła konieczność późniejszego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. W takim przypadku, zastosowanie ma punkt regulaminu dotyczący zamówień składanych przez internet lub fax.

Zespół sklepu jednosc.com.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. W każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez klienta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 14 dni od daty zakupu klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

 Realizacja zamówienia

Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu, umożliwiającego naszemu pracownikowi weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia zostanie przesłane pocztą elektroniczną. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, którego rzetelności nie udało się potwierdzić.

Moment e-mailowego potwierdzenia złożenia zamówienia przez sprzedawcę jest okazją do ewentualnego skorygowania błędnie podanych danych osobowych lub błędnie dokonanego zamówienia. Późniejsze dokonanie zmian w zamówieniu może być utrudnione, gdyż od momentu potwierdzenia zamówienia przez sprzedawcę zostaje ono skierowane do realizacji i towar może znajdować się już w drodze do zamawiającego. Niemniej, obsługa sklepu dołoży wszelkich starań, aby w każdym momencie, nawet po zawarciu umowy kupna- sprzedaży, umożliwić zamawiającemu zmianę danych do dostawy, a także (do momentu wysłania przesyłki) zmianę treści zamówienia, włącznie z rezygnacją przez zamawiającego z zakupu (odstąpienia od umowy).

W uzasadnionych przypadkach Sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty.

Czas realizacji

Czas realizacji zamówienia składa się z okresu do wysłania towaru oraz czasu potrzebnego na dostarczenie gotowej przesyłki do Klienta. Jest on zależny od wybranego sposobu dostarczenia towaru oraz formy płatności i wynosi do 7 roboczych. Jest równy całkowitemu terminowi realizacji zamówienia, jeśli zamówione produkty są dostępne od ręki w naszym magazynie. Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z Klientem indywidualnie.

Dokumenty sprzedaży

Dla każdego sprzedanego produktu wystawiany jest odpowiedni dokument sprzedaży: paragon lub faktura VAT. Dokumenty sprzedaży dostarczane są do Klienta drogą elektroniczną na podany przy rejestracji adres e-mail, chyba że Klient wyraźnie zaznaczy w uwagach do zamówienia, że dokumenty powinny być dostarczone w drukowanej formie dołączanej do przesyłki. 

Sposoby i koszty dostawy

Jeśli wartość Twojego zamówienia złożonego na stronie www.jednosc.com.pl przekroczy 99,00 zł, nie zapłacisz za dostawę! Darmowa dostawa obowiązuje tylko na terenie Polski. Bezpłatna wysyłka realizowana jest za pomocą Poczty Polskiej i Inpost. Promocja na koszty wysyłki nie dotyczy zamówień składanych telefonicznie oraz składanych w Strefie Katechety i w Strefie edukacji, Strefie Dla parafii  oraz płatności za pobraniem. 

Zamówienia o wartości mniejszej niż 99,00 zł obciążane są kosztami dostawy, których wysokość uzależniona jest od wybranej formy płatności i sposobu dostawy:

17,99 zł w przypadku dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej, płatność przy odbiorze przesyłki za pobraniem

14,99 zł w przypadku dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej, płatność przelewem

21,99 zł w przypadku dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL , płatność przy odbiorze przesyłki za pobraniem

19,99 zł w przypadku dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL , płatność przelewem

14,99 zł w przypadku dostawy do paczkomatu InPost (do 10 kg), płatność przelewem

 

Koszt wysyłki produktów kupionych w Strefie Katechety wynosi: 14,90 zł - stała opłata (niezależnie od ilości zamawianych podręczników) Kurier Poczta Polska, DHL, oraz Paczkomat InPost (do 10 kg)

Koszt wysyłki produktów kupionych w Strefie edukacji oraz w strefie Dla parafii na stronie www.jednosc.com.pl uzależniony jest od wagi paczki. Darmowa dostawa obowiązuje przy przekroczeniu wartości zamówienia 500 zł brutto.

do 30 kg - 15,00 zł
od 30 do 60 kg - 40,00 zł
od 60 do 90 kg - 60,00 zł
od 90 do 120 kg -80,00 zł

Nie dotyczy zamówień składanych telefonicznie. 

 Formy płatności

Za zakupy w sklepie można zapłacić: 

1. Gotówką (za pobraniem)- przy odbiorze przesyłki od pracownika firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej dostarczającego zamówione produkty.

2. Przelewem na rachunek bankowy.

Numer konta bankowego: 82 1910 1048 2304 2006 4758 0004 (Santander Bank Polska S.A.) 

Dane adresowe: Wydawnictwo Jedność, ul. Jana Pawła II 4, 25 -025 Kielce

Opłacając zamówienie przelewem, prosimy podać w tytule numer zamówienia.

Numer rachunku bankowego udostępniany jest  także w wiadomości przesyłanej pocztą elektroniczną informującej o przyjęciu zamówienia do realizacji. Na życzenie wysyłamy fakturę na przedpłatę (dotyczy odbiorców instytucjonalnych). Towar wysyłamy po wpłynięciu kwoty na rachunek. W celu prawidłowego zidentyfikowania przelewu, w tytule należy podać numer zamówienia.

3. Poprzez system szybkich przelewów elektronicznych.

4. Przelewem 14 dni. Forma płatności dostępna dla szkół, parafii i instytucji. Należy pobrać WNIOSEK o wystawienie faktury z odroczonym terminem 14 dni i czytelnie go wypełnić. Uzupełniony formularz z pieczątką szkoły lub parafii prosimy wysłać wyłącznie pocztą elektroniczną (skan) na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Gwarancja, rękojmia, zwrot towaru, odstąpienie od umowy oraz reklamacja

Wszystkie produkty oferowane w sklepie jednosc.com.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Produkty posiadają gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Polski.

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta- Klient, będący osobą fizyczną, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa w celu niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością zawodową lub gospodarczą, może w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów dostarczenia produktów w przypadku, gdy Klient wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep jednosc.com.pl. W sytuacji opisanej w zdaniu poprzedzającym Wydawnictwo Jedność nie jest zobowiązane do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (ponad kwotę najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia oferowanego przez Wydawnictwo Jedność).

W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Klient może skorzystać z formularza odstąpienia wysyłając wypełnione oświadczenie wraz ze zwracanymi produktami na adres: Wydawnictwo Jedność - Dział Sprzedaży, ul. Jana Pawła II nr 4, 25-025 Kielce, nie później niż 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Zgodnie z ww. ustawą o prawach konsumenta, Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru, dlatego też nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.W przypadku uznania odstąpienia od umowy wysyłamy zwracane pieniądze w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.

W celu złożenia reklamacji Klient może pobrać i wypełnić załączony formularz reklamacji oraz przesłać na adres mailowy reklamacjeTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres Wydawnictwo Jedność - Dział Sprzedaży, ul. Jana Pawła II nr 4, 25-025 Kielce. W formularzu należy podać i określić: (1) dane kontaktowych składającego reklamację (2) nazwę reklamowanego towaru (3) dokładny opisu reklamacji (4) oczekiwania Klienta co do sposobu załatwienia rekalamacji tj. wymianę towaru, zwrot pieniędzy. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

Gwarancja, rękojmia, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia produktu z winy użytkownika, wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa klient.

Ochrona danych osobowych

Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu. Od 25 maja 2018 r. mają zastosowanie nowe przepisy dotyczące Polityki prywatności.

Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883) oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 133 poz. 1204). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.

Struktura witryny sklepu została zaprojektowana w taki sposób, aby można ją było odwiedzać bez konieczności identyfikacji lub ujawniania danych osobowych. Podczas odwiedzania witryn nie są też gromadzone żadne dane służące do identyfikacji samego odwiedzającego lub jego komputera.

Moment rejestracji nie jest tożsamy z zapisaniem się do newsletera. Aby zapisać się do newsletera, należy po zalogowaniu wejść w zakładkę Newsletter, zaznaczyć dziedziny, z zakresu których chcemy otrzymywać informacje oraz zaktualizować.

Zapisanie się do newslettera jest zarazem zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez Wydawnictwo "Jedność" danych osobowych  Klienta w celach promocyjnych i marketingowych (zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1), oraz z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz.U. z 2016 r. poz. 922).

Postanowienia końcowe

Właścicielem sklepu jest  Wydawnictwo Jedność powołane przez Biskupa Kieleckiego dekretem nr OG-2/90, Kościelna Osobowość Prawna i mającym nadany numer  NIP: 657-001-14-69, Regon 290502834.

Adres prowadzenia działalności jest jednocześnie adresem korespondencyjnym sprzedawcy.

Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez sklep oraz zamawiającego klienta umowy kupna - sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia przez klienta zamówienia.

Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między sklepem a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd powszechny we (właściwe miasto), właściwy dla siedziby sprzedawcy.